reklama

Odbíjanie

Stratené v poslednej chvíli, pomaly isto došli mi rýmy. Nemám čo podotknúť, míňa sa už pomaly prežitý nárok posledný raz sa môcť potknúť. Prisúdiť to zase raz mladej hravosti, že nenaučila ma správne uvidieť na svete čo je hlavné ako sa vyhnúť každej starosti, tak odsúdená som len v mladosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako mám klásť nohy,nerobiť zbytočné chyby,neľúbiť len pre moment,ale na večnosť a určito,a pravdu vždy vravieť zaryto.Obrátiť sa bez slova,nepoddávať sa nevôli,nečakať čo ma skolí, nekradnúť iným zo života,nerobiť zo seba robota,môcť len tak uchopiť zlosťa vyliať si ju pre radosť.Šancu mi núka každý nový deň,len či vôbec dospieť viem,či chcem zabiť chvejný vnem,nežiť podľa kázneho rozumu,ale len krvou mladých tepien.

Milena Kapsová

Milena Kapsová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Napoly pracujúca, napoly študujúca, napoly zasnená v perfekcionistickej predstave nájsť na všetko odpoveď Zoznam autorových rubrík:  Poetry attackNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu